محمد جواد قسوری

اینجا نمودگاه تفکر مَنَست با صدای بلند و خط درشت فکر میکنم تا با شما همراه باشم.

اینجا نمودگاه تفکر مَنَست با صدای بلند و خط درشت فکر میکنم تا با شما همراه باشم.

با دقت زندگی کنیم.
هر طور که درست میدانیم، اما در بارۀ زندگیمان و چگونگی گذران عمر فکر کنیم و تصمیم بگیریم.
بی دقت گذراندنش مسلماً کار غلطیست.
یکبار برای همیشه چهار چوب های خودمان را پی ریزی کنیم.

زندگی کنیم، نه فقط زنده بمانیم.

محمد جواد قسوری

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب

برنامه ای برای تعطیلات 4 روزه

داشتم فکر میکردم که تعطیلات خود را چگونه بگذرانم قبل از این که تعطیلاتم مرا بگذرانند.

به این نتیجه رسیدم که بهترین گزینه اینه که اکثر وقتم رو بذارم روی دیدن افرادی که خیلی وقته میخوام ببینمشون

مثل خیلی از فامیل که خیلی از نزدیکان

از اونجا که منفعت گرایی تمام ابعاد زندگیمون رو در بر گرفته و کمتر منافع این دید و بازدید ها رو درک میکنیم نا خود آگاه روابط داره به قهقرا میره

و با این مساله خیلی مشکل دارم که ان شاء الله در فرصت مناسب راجع به اون صحبت میکنم.

 

اما بین کسانی که داشتم فکر میکردم که یه سر بهشون بزنم و ببینمشون هرچند برام سخت باشه

رسیدم به کسی که خیلی وقته براش زمان نذاشتم، ببینم چطوره چطور میگذرونه؟ مشکلاتش چیه دغدغه هاش کجاست

اون هم خودمم

میخوام یه زمان بذارم و حسابی با خودم خلوت کنم

ببینم کدوم طرفی دارم میرم

ببینم چقدر با ارزشهام، ادعاهام، شعارهام، اولویت هام فاصله گرفتم

ببینمچقدر دغدغه هام پایین اومدن یا بالا رفتن؟

ببینم سازوکارهای عملی ام برای گذران زندگی از ابعاد مختلف چیه؟

از همه مهتر ببینیم الان مهمترین سوالات اساسی زندگیم چیه؟

من میخوام برای صله رحم هم که شده یه رحمی به خودم بکنم و یه سر به خودم بزنم.

چند وقتی میشه که مجددا به خودم نگاه ننداخته ام، نکنه فکر میکنم که خودم رو میشناسم اما چیزی فراتر از خود فریبی نیست!!!

چند وقتی میشه که دلم برام تنگ شده، میرم یه سر به خودم میزنم دلم وا شه.

 


  • محمد جواد قسوَری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی