محمد جواد قسوری

اینجا نمودگاه تفکر مَنَست با صدای بلند و خط درشت فکر میکنم تا با شما همراه باشم.

اینجا نمودگاه تفکر مَنَست با صدای بلند و خط درشت فکر میکنم تا با شما همراه باشم.

با دقت زندگی کنیم.
هر طور که درست میدانیم، اما در بارۀ زندگیمان و چگونگی گذران عمر فکر کنیم و تصمیم بگیریم.
بی دقت گذراندنش مسلماً کار غلطیست.
یکبار برای همیشه چهار چوب های خودمان را پی ریزی کنیم.

زندگی کنیم، نه فقط زنده بمانیم.

محمد جواد قسوری

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب

حبیب و محبوب سلام

حیبب و محبوب سلام

کاش بیشتر میشناختمت تا بیشتر جذبت میشدم.

تویی که هیچ خیانت نمیدانی و منی که جز خیانت هیچ نمیکنم.

تویی که همیشه منتظرَمی و منی که همیشه کنجکاوانه همه جا میروم.

و دست آخر با خیالی آسوده و قلبی مطئن که هنوز برای من در آغوشت جایی هست باز میگردم.

آن آغوشِ اعتیاد آوَرَت

آغوشی که پر است از من و تو و دیگر جا برای غریبه ای ندارد.

تمام این منظومه با وسعت بی کرانش زندان است الّا آن آغوش کذاییت.

آغوشت رو به آسمان است.

همه از قتگاه تو برای قبولیِ طاعاتشان خاک میبرند، و من برای استمرار زندگی ام از لابلای شبکه های ضریحت "هوا" آورده ام.

باور کن که من به هوای تو زنده ام، و در هوایت روزگار را میتوانم بگذرانم.

هوای تو تازه میشود با سلامی از دور

" السلام علیک ای حضرت دوست"

من با تمام خطاهایم، با تمام نارفاقتی هایی که با تو کردم اما هرگز یک چیز را انکار نکردم و آن اینکه

تو عشقی و هستی، من هیچم و مستی، تو دلبری و من دلداده، هیچ وقت این دلِ واگذار شده را پس نده،

من خودم را با تو معامله کرده ام یادت هست که؟

من به جنس فروخته شده ات ناخونک زده ام ولی تو بیا و کرم نما و معامله رو فسخ نکن

از من زندگی ام را بخر و از آن خودت کن

رفتن،ماندن،تنفس،خور و خواب و خشم و شهوت همه را برای خودت کن

 من برای تو از همۀ دارایی هایی که خودت به من عطا کرده بودی گذشتم، من فقط تو را میخواهم

هر چند مستحکم نبودم در عمل اما در عشقم حفره ای نمیبینی که بوی تو ندهد.

ادعای عامل بودن ندارم اما با صدای بلند ادعای عاشق بودنت را دارم

من محو تو ام،

تمام پل های پشت سرم را خراب کرده ام تا تخیّلِ رویْ از تو برتابیدن هم سراغم نیاید

این اگر فانی شدن در تو نیست،چیست؟

از خودت کمی بیشتر به من بده

بیشتر لیاقتِ داشتنت را عطایم کن.

 

حضرت عشق سلام علیک

  • محمد جواد قسوَری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی